reklama

Idem voliť!?

Podľa mňa sme zatiaľ volili len niečo, z čoho sme boli vždy sklamaní, ale možno raz príde šanca na niečo, čo Slovensko zmení k lepšiemu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Patrím k mladšej generácii, ktorá ide prvýkrát voliť v parlamentných voľbách, ale koho? Nech sa akokoľvek pozerám na kandidátky politických strán, stále som nenašla niekoho, kto by hájil moje názory a postoje tak, aby boli aj reálne a dali sa splniť...áno presviedčajú nás, aby sme neboli voči voľbám ľahostajní a išli dať svoj hlas, ale komu??

Sledujem politickú scénu, politikov, názory rôznych politológov a iných odborníkov a aj keď máme možnosť vybrať si z 23 politických strán, v podstate je to stále o tom istom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedala som si: "Dobre, tak sa skúsim rozhodnúť, veď keď to dokážu ostatní ľudia, tak ich muselo asi niečo presvedčiť. Pozriem si teda volebné programy strán."

Tu som narazila na problém, pretože niektoré strany svoj volebný program ešte ani len nezverejnili, veď načo. Je oveľa dôležitejšie hovoriť o tom, ktorá politická strana je lepšia, hádať sa o tom, kto by bol lepší premiér, minister a pod. Veď prečo by mali pomáhať ostatným ľuďom, im stačí pomáhať sebe. Volebné programy, ktoré majú niekoľko strán aj keď nie sú pre čitateľov veľmi zaujímavé, svoj zmysel podľa mňa majú. Síce sa hovorí: "Sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú!".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď ideme voliť myslíme si, že strana, ktorú si vyberieme splní to, čo chceme, očakávame a potrebujeme. Keď sa však ukáže, že je to len podvod a klamstvo vzprieči sa v nás hnev a pocit zrady. Pre niekoho sú voľby veľmi dôležité a je hrdý na to, že môže ísť rozhodovať o tom, kto bude víťazom. Pre niekoho je to zase len bezvýznamný proces, pri ktorom dá moc človeku, o ktorom v podstate nič nevie.

Ja si myslím, že povedať si "nejdem voliť, lebo nemám koho" je to najjednoduchšie, čo môžeme spraviť, ale je to aj správne?

Položme si otázku či sme ochotní sa vzdať svojej šance ovplyvniť budúcnosť? Poviete si, že jeden človek predsa nemôže zmeniť budúcnosť, ale keď si to povieme všetci, tak to tak aj dopadne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite ste zo systému štátu a našich politických strán rovnako znechutení ako ja, no aj napriek všetkému niekto predsa vládnuť musí a preto by bolo najlepšie, ak by sme sa na rozhodovaní o tom, kto to bude podieľali všetci, ktorí máme túto možnosť.

Keď sa pozriete na Slovensko zistíte, že veľa vecí nefunguje tak ako by malo. Skúste si povedať, že voľby sú nielen naša občianska povinnosť, ale aj vyjadrenie názoru a šanca ovplyvniť smerovanie Slovenska...

Obrázok blogu
Lucia Kučerová

Lucia Kučerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bláznivá a ukecaná, milujem tvorbu Shakespeara, zvieratá a modrú farbu a neznášam klamstvo a zimu :)Chcem sem pridávať všetky svoje myšlienky a názory na svet, pretože písanie je moja závislosť ;) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu